niedziela, 20 października 2013

Chapetr Twenty- Eight- Love

Payton POV

Resztę dnia Justin był smutny i nie odzywał się do mnie. Ciągle robił coś w swoim telefonie lub oglądał telewizję. Westchnęłam i usiadłam obok niego na kanapie. Nic nie powiedział ani nawet się nie poruszył, spojrzałam na niego ale on ciągle patrzył się w telefon.

Podniosłam rękę i pomachałam nią przed jego twarzą ''Czy odezwiesz się w końcu do mnie?'' zapytałam, a on jedynie pokręcił głową w odpowiedzi.

Usiadłam na jego kolanach ''Dlaczego?'' zapytałam, on tylko wzruszył ramionami i nadal bawił się telefonem.Westchnęłam i wyrwałam mu telefon.

''Ej robiłem coś!'' powiedział.

''A ja nie chcę byś się nim bawił'' odpowiedziałam.

''Ale ja chcę'' powiedział a ja rzuciłam go na drugi brzeg łóżka.

''Telefon czy ja?'' zapytałam.

Pochyliłam się i złączyłam nasze usta. Szybko odwzajemnił pocałunek na co się zaśmiałam. Złapał mnie za tyłek i zaczął iść w stronę pokoju. Położył mnie na łóżku i zaczął całować.

Zaczął ściągać swoje spodnie a chwilę później moje. Wzięłam jego penisa do usta i zaczęłam ssać ''Kurwa Payton to jest niesamowite'' powiedział, odchylając swoją głowę do tyłu. Jego jęki wypełniały cały pokój, chwilę później przestałam i powoli położyłam się na łóżku.

Justin POV

Kołysałem biodrami w przód i w tył. Payton leżała pode mną i jęczała.  Położyła ręce na moich plecach i zaczęła wbijać w nie swoje paznokcie.

''Wiesz,że jesteś niesamowita prawda?'' spytałem, kładąc się obok niej gdy oboje doszliśmy.

Założyła bieliznę i moją koszulkę po czym poszliśmy na dół zrobić kolację.

''Kochanie zjedzmy to jak w 'Zakochanym kundlu' '' powiedziałem, śmiejąc się.

''To kiepski pomysł'' powiedziała śmiejąc się. Po zjedzonej kolacji odłożyliśmy naczynia do zlewu i poszliśmy oglądać telewizję. Przytuliłem się do Payton i pocałowałem ją w policzek.


_________________________________________________
Jak wam się podoba rozdział?:)

Uwaga!
Nową tłumaczką na tym opowiadaniu będzie Dominika :) będziemy dodawać rozdziały na zmianę tak więc mam nadzieje,że przyjmiecie ją cieplutko :)
kontakt z Dominiką:

8 komentarzy:

  1. Genialny!! Love it!<33
    Nie mogę doczekać się nn. *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. ogółem opowiadanie mi się podoba, do tłumaczenia też nie mam zastrzeżeń, wszystko w porządku ;) nie bierzcie do siebie mojej opinii, bo wy tylko tłumaczycie i nie możecie z tym nic zrobić, ale ten rozdział nie dość, że jest krótki, to, spójrzmy sobie prawdzie w oczy, jest kiepski. Dwu sekundowa scena seksu, tak krótka, że ledwo można ją sobie wyobrazić, bez jakichkolwiek szczegółów, czegokolwiek. Streszczenie rozdziału: possała mu i chwilę uprawiali seks. Moim zdaniem beznadziejny rozdział. Mam nadzieję, że to nie znaczy, że autorce zaczynają się kończyć pomysły, bo jak każdy rozdział będzie miał kilka linijek bezsensownego tekstu, to serio trochę przegięcie. ;)
    Wiem, że nie jest łatwo pisać, może ma jakiś brak weny, czy coś. Po prostu wyraziłam swoją opinię, może trochę dłuższą od typowych komentarzy pod blogiem typu "świetne".
    Czekam na hejty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo krótki i raczej mi się nie podoba.. za mało szczegółów wiem ze to tylko tlumaczenie.. ale kiepski... nie mozna sobie wszystkiego wyobrazic... za szybko rozwija sie akcja... /@luvmyqueengaga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah w koncu milosc :) hah czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie zmyslony i poprostu kiepski , zrobiła mu dobrze i juz sie pogodzili...? chyba autorce zaczyna brakowac pomyslol, ale ogólnie dziewczyny tlumaczycie bardzo dobrze, na treść przecież nie macie wpływu:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwny, strasznie krótki i jakiś no dziwny. Wszystko się stało tak szybko i wg.

    OdpowiedzUsuń