piątek, 27 września 2013

Chapter twenty-four - The picture.

Payton POV

To był kolejny dzień w szkole, szłam korytarzem a wszyscy się na mnie patrzyli. Przewróciłam oczami i podeszłam do mojej szafki, na której była kartka z  napisem ''Zboczona dziewczynka'' zerwałam ją i otworzyłam szafkę, z której wyleciało moje zdjęcie w bieliźnie. Przyjrzałam się, to było zdjęcie, które wysłałam do Justina.

Uderzyłam w moją szafkę i zacisnęłam szczękę ''Ładne ciało Diamond'' krzyknął jakiś chłopak. Podeszłam do szafki Justina, gdzie stał razem z Kirkiem i Nathanem ''Ty to zrobiłeś?!'' krzyknęłam i popchnęłam Justina.

''Co?'' zapytał, biorąc kartkę papieru ''Uwielbiam to zdjęcie, moment, dlaczego to jest wydrukowane?!'' zapytał.

Przewróciłam oczami ''Cóż może komuś to wysłałeś i ten ktoś to wydrukował, pomyśl idioto!'' powiedziałam, krzyżując swoje ręce.

''Payton, nie wysłałem tego nikomu!'' odpowiedział.

''Mam już dość twoich wymówek Justin'' powiedziałam, odchodząc.

''Czekaj'' powiedział, chwytając mnie tak bym stała tam gdzie stałam przed chwilą ''Okej, wysłałam to do Kirka, to musi być jego wina. Byłem tak szczęśliwy, chciałem pokazać,że jesteś cała moja, że masz tak niesamowite ciało i że jesteś perfekcyjna'' powiedział, starając się mnie uspokoić.

''Wracam do ciebie, później będziesz mógł mi wszystko wyjaśnić'' odpowiedziałam i wyszłam ze szkoły.

Dotarłam do domu Justina, opadłam na kanapę, ponieważ byłam strasznie zmęczona.


Justin POV

Od razu po skończonych lekcjach przyjechałem do domu. Wszedłem do domu, kładąc klucze na stoliku i udając się do salonu gdzie siedziała Payton. Usiadłem obok niej, była bardzo zła, nie winię jej.

''Kochanie, przepraszam'' powiedziałem ale ona po prostu nadal oglądała telewizję ''Byłem po prostu dumny, chciałem to pokazać'' powiedziałem, patrząc na nią ''Czy mi wybaczysz?'' zapytałem, starając się zwrócić jej uwagę.

''Nie'' powiedziała, nadal oglądając telewizję.

''Dam Ci coś'' powiedziałem, uśmiechając się.

''Co?'' zapytała.

Położyłem dłoń na jej udzie i zacząłem je pocierać ''Nie'' powiedziała, chwytając moją rękę i ją odpychając.

''Dlaczego nie?'' zapytałem.

''Bo nie chcę'' powiedziała, gdy zacząłem całować ją w szyję. Wsunąłem rękę w jej spodenki.

''Nie Justin'' powiedziała, wyciągając moją rękę.

''Aw, Payton, wiem,że Ci się podoba'' powiedziałem, gdy wstała z kanapy.

''Nie obchodzi mnie to'' powiedziała ''Cała szkoła widziała to zdjęcie, wszyscy będę mnie obrażać! Nie rozumiesz Justin!'' powiedziała.

''Nie martw się! Będę Cię bronił kochanie'' powiedziałem.

Payton POV

Udaliśmy się do jego pokoju i położyliśmy się w łóżku, przyciągnął mnie do siebie a ja próbowała ukryć swoje łzy. Oboje zasnęliśmy szybko.

Obudziłam się i poszłam wziąć prysznic, gdy naszykowaliśmy się pojechaliśmy do szkoły ''Zobaczymy się ni długo kochanie'' powiedział Justin po czym udał się na swoje lekcje.

Szłam korytarzem, gdy nagle jakaś dziewczyna na mnie wpadła ''Uważaj jak chodzisz idiotko'' podniosłam głowę i zobaczyłam,że to Danielle, uśmiecha się do mnie sarkastycznie.

''Jesteś dziwką'' powiedziała, trzymając moją fotografię.

''Tak jakbyś nie robiła sobie takich zdjęć'' odpowiedziałam.

Stała oniemiała, gdy w końcu przemówiła ''Do później Payton'' po czym odeszła.

Ludzie wokół nas zaczęli szeptać ''Koniec przedstawienia ludzie!'' krzyknęłam, idąc do swojej klasy.


_______________________________________

Kolejna drama.
Jak Justin mógł wysłać takie zdjęcie do swojego kolegi? Przecież Paton to jego dziewczyna....
Jak oceniacie jego zachowanie?


12 komentarzy:

  1. Ale akcja ! Zawalisty rozdzial. Czekam na nastepny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz bardziej chamsko się zachowuje Justin :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcę cię obrażac ale gówniane są te rozdzialy. W sensie długości . Bo tereść jest zajebista. Ale tu może jest tyko z 10 zdań. :/ do nn..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurwa zrozumnie ona tego NIE pisze TYLKO TLUMACZY !!!! DLUGOSC OD NIEJ NIE ZALEZY

      Usuń
  4. Nie chcę cię obrażac ale gówniane są te rozdzialy. W sensie długości . Bo tereść jest zajebista. Ale tu może jest tyko z 10 zdań. :/ do nn..

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały ;)
    KOCHAM TO ♥
    czekam nn ;d
    całujee lolaa ;*
    prowadzę bloga z historią o chłopaku ( gangster ) i zwykłej dziewczyny,pewnego dnia wszystko zaczęło się zmieniać i prowadzić swoje nowe historie. Chcesz wiedzieć co się dzieje ? ZAJRZYJ ilookingforyouinmymirror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. JUSTIN ZACHOWUJESZ SIE JAK TOTALNY DUPEK, UGH FDFGKH PAYTON ZRÓB MU COŚ NO.

    OdpowiedzUsuń
  7. biedna Payton....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ale sie dzialo. Czekam na nn *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. AHgdhgfhdgh ale z Justina głupek hhahaah ciekawe co szykuje Danielle :D @HugForBiebs

    OdpowiedzUsuń