sobota, 17 sierpnia 2013

Chapter seventeen - ''I love you Payton Diamond''

Payton POV

''Pośpiesz się!'' krzyknął Justin z góry '' Zaczyna się!'' Przewróciłam oczami, zabierając całe jedzenie i poszłam do pokoju Justina. Rzuciłam jedzenie na łóżko a sama chwilę później położyłam się na nim.

Justin położył rękę na mojej twarzy i delikatnie mnie pocałował. ''Dziękuje kochanie'' powiedział po czym chwycił paczkę popcornu. Zaczęliśmy oglądać ''Remeber Me'' Położyłam swoją głową na klatce piersiowej Justina, i oboje umieściliśmy wzrok na ekranie.

Dziesięć minut później film się nie rozkręcił i był tak samo nudny jak na początku, zaczęliśmy bitwę na poduszki. Uderzyłam go pierwsza, lecz po chwili mi oddał ''Ał'' powiedziałam kiedy uderzył mnie dość mocno. Zorientowałam się, że leży na łóżku i się śmieje.

Udawałam, że jestem zdenerwowana i pobiegłam do łazienki zamykając się w niej. Justin chwilę później zaczął w nie walić ''Payton otwórz!'' powiedział, czekając.Wzięłam wąż prysznicowy i odeszłam do drzwi.

''Kochanie prze-'' nie zdążył dokończyć ponieważ strumień wody uderzył jego twarz. Miał zdziwioną minę co spowodowało u mnie napad śmiechu. Otarł wodę z twarzy i podszedł do lustra patrząc na swoje włosy. Zamilkłam, gdy zobaczyłam ogromny uśmiech na jego twarzy.

Złapał wąż prysznicowy i tym razem to on zaczął mnie lać powodując mój upadek do wanny. Złapałam trochę wody w dłonie i polałam jego twarz. Przeniósł wąż od prysznica na moje ubrania, które po momencie były przezroczyste.

Obie się zatrzymaliśmy, a śmiech wypełniał nasze powietrze. Po chwili przestaliśmy się śmiać i po prostu siedzieliśmy patrząc sobie w oczy. Oboje spoglądaliśmy na swoje usta. Justin oblizał wargi i zbliżył się do mnie, czułam jego gorący oddech na mnie.

Nasze usta poruszające się w tym samym rytmie spowodowały, że oboje jęczeliśmy. Luźno owinęłam swoje ręce na jego szyi a on natomiast położył swoje ręce na mojej talii. Dotknął językiem mojej dolnej wargi prosząc o dostęp, który oczywiście dostał.

Przerwaliśmy pocałunek, by chwilę później znów połączyć nasze usta razem. Podniósł mnie z wanny i zaczął iść w kierunku sypialni, nie przerywając pocałunku. Położył mnie na łóżku a sam ściągnął swoją koszulkę, rzucając ją na podłogę. Położyłam rękę na jego klatce piersiowej, gdy on ściągał moje spodnie dresowe. Położyłam swoje ręce na jego szyi i znów go pocałowałam.

Zaczął ściągać swoje spodnie, podczas gdy nadal mnie całował. Zsunął spodnie w dół, wiec teraz obydwoje byliśmy w bieliźnie. Pocierałam biodrami o jego krocze, podczas pocałunku powodując u niego jęki. Jego penis rósł i rósł w jego bokserkach, gdy jego ręce badały każdy kawałek mojego ciała.

Odpiął mi stanik i do razu zaczął całować moje piersi. Zdjął swoje bokserki a później moje majtki na co przygryzłam wargę. Wszedł we mnie powoli, na co oboje jęknęliśmy z rozkoszy.

Pochylił się do przodu, kołysząc swoimi biodrami w przód i w tył, przygryzając w tym samym czasie moje ucho. Jęknęłam gdy przyspieszył tępo ''Kurwa, Payton'' wyjęczał mi do ucha, gdy jeszcze bardziej przyspieszył swoje ruchy.

''Justin'' jęknęłam. Podniosłam moje biodra w górę, całując go w usta, nie mogłam się przed tym powstrzymać.

Położył ręce na moich biodrach, gdy razem poruszaliśmy się w tym samym rytmie.

Położyłam swoje ręce w jego włosach. Oboje jęknęliśmy, gdy dotarliśmy do naszych punktów kulminacyjnych.

Justin POV

Ta dziewczyna doprowadza mnie do szaleństwa. Oboje leżeliśmy obok siebie dysząc jak psy. Pocałowałem ją w szyję, po czym przykryłem nas kołdrą. Po chwili wstała i założyła z powrotem dresy i luźną bluzkę.

Ja również założyłem swoje ubrania, po czym znów położyliśmy się obok siebie.

Pocałowałem ją jeszcze raz, przyciągając ją jeszcze bliżej mnie. Pięć minut później mogłem usłyszeć jej ciche chrapanie, wypełniające cały pokój, zaśmiałem się.

''Kocham Cię Payton Diamond'' wyszeptałem i pocałowałem ją w czoło.

______________________________________________________
asdfghjkgfghjklghjkkjhgfhjkjhjk
jejku jak ja ich kocham, Jayton sdfghjkl


ZAPRASZAM NA NOWE TŁUMACZENIE --> http://tlumaczenie-the-unexpected.blogspot.com/
JESZCZE DZISIAJ PIERWSZY ROZDZIAŁ!

11 komentarzy: