sobota, 9 listopada 2013

Chapter Thirty-Three- The kiss felt perfect.

Payton POV

Sky odwiozła mnie do domu, pożegnałam się i szybko weszłam do domu. Powiedziałam szybkie 'Cześć' do mojej mamy i poszłam do swojego pokoju. Usiadłam na łóżku i westchnęłam, patrząc na mój telefon. ''Idę do sklepu'' powiedziałam mamie po czym wyszłam z domu.

Szłam między regałami, gdy nagle usłyszałam dwa głosy, śmiali się. Szybko poznałam,że głosy należą do Justina i Pattie. ''Pójdę po napoje'' powiedział po czym słyszałam jak odszedł.

Chciałam jak najszybciej wyjść ze sklepu więc szybko chwyciłam czekoladę i chciałam iść do kasy, gdy nagle na kogoś wpadłam.''O mój Boże, strasznie przepraszam'' powiedziałam, zdając sobie sprawę,że wpadłam na Pattie, wysypując przy okazji rzeczy z jej koszyka.

''Nic się nie stało'' powiedziała, uśmiechając się. Szybko się schyliłam i zaczęłam zbierać zakupy, kładąc je z powrotem do koszyka, spojrzałam się na nią a jej uśmiech był jeszcze większy. ''Jak się masz Payton?'' zapytała, pocierając moje ramię.

''Uhm dobrze, dziękuje'' odpowiedziałam.

''Słyszałam co się stało, Justin jest bardzo smutny. Mam nadzieje,że jakoś to naprawicie bo w przeciwnym razie sama będę musiała się wtrącić, jesteś dla niego idealną dziewczyną i widać,że strasznie mu ciebie brakuje'' powiedziała,śmiejąc się.

Również się zaśmiałam ''Jak tam Twoje wakacje?''

''Były świetne!'' odpowiedziała.

''Jesteś strasznie opalona'' skomplementowałam ją.

''Aw dziękuje'' odpowiedziała ''Co robisz dziś wieczorem?''

''Wiesz'' odpowiedziałam nerwowo ''Będę oglądać film i jeść czekoladę''powiedziałam, uśmiechając się.

''Widzę,że szykuje się dziewczyńska noc'' powiedziała, śmiejąc się.

''Cóż muszę już iść, do zobaczenia później'' powiedziałam.

''Dobrze, do zobaczenia później kochanie''

Zapłaciłam po czym udałam się w stronę drzwi, gdy nagle na kogoś wpadłam, podniosłam głowę i zobaczyłam Justina ''Przepraszam'' powiedziałam, on również wymamrotał ciche przepraszam. Nie odwracając się, poszłam do domu.


Justin POV

Kurwa, tak bardzo chciałem z nią porozmawiać. Nie odzywamy się już tydzień i strasznie za nią tęsknie. Gdyby nie to,że na nią nakrzyczałem wszystko byłoby w porządku.Zapłaciłem za zakupy i razem z mamą udaliśmy się do domu. Zjedliśmy obiad a ja poszedłem do swojego pokoju.

Cały wieczór zastanawiałem się czy powinienem z nią porozmawiać czy do niej zadzwonić.Nagle dostałem SMSa ''Przyjdź na imprezę, godzina 20!'' wzruszyłem ramionami i zacząłem się szykować.

Kirk przyjechał po mnie ze Sky i Nathanem ''Gdzie Allie?'' zapytałem zdezorientowany.

''Przyjdzie z Payton'' odpowiedziała Sky.

Zostaliśmy przywitani przez grupę pijanych ludzi, podszedłem do stołu i wziąłem drinka.Spojrzałem w bok, widząc Payton i Allie tańczące w środku dużej grupy.

Wyglądała niesamowicie, wszyscy faceci chcieli mieć ją dla siebie. Dlaczego nie mogą zrozumieć,że jest moja? Nie mogłem na to patrzeć więc poszedłem na taras i zapaliłem.


Payton POV

Widziałam jak Justin wyszedł na taras. Wyszłam z grupy tańczących osób i ściągnęłam swoje szpilki idąc po cichu do niego, chyba go przestraszyłam ponieważ lekko poskoczył. Szybko wyrzuciłam jego papierosa, nie cierpię gdy pali.

Poczułam,że kładzie swoją kurtkę na moje ramiona bym nie zamarzła, zarumieniłam się lekko patrząc w jego oczy, ten moment był dość niezręczny. Nagle poczułam ręce Justina na mojej talii, od razu przytuliłam się do niego.

Justin się uśmiechnął, przyciągając mnie do siebie i przytulając bardzo mocno, chwilę później pocałował mnie, owinęłam ręce na jego szyi.

Położył ręce na moich udach, dając znak bym na niego wskoczyła co też zrobiłam. Ten pocałunek był idealny.

Sky POV

Rozejrzałam się po pokoju, gdy nagle zobaczyłam,że ktoś jest na tarasie. Przyglądając się, zdałam sobie sprawę,że to Justin i Payton, całowali się. Byłam strasznie szczęśliwa, szybko szturchnęłam Nathna i pokazałam na nich, uśmiechnął się po czym pocałował mnie w usta.


~*~
Jak Wam się podoba rozdział?

Zapraszam na opowiadanie Dominiki --> kilk <--
i na nasze drugie tłumaczenie -->kilk <--

ps. jak podoba Wam się nowy wygląd?

następny rozdział należy do Dominiki :) (jej ask)

CZYTAM=KOMENTUJE

12 komentarzy:

  1. Świetnie! Pogodzili się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląd śliczny ♥
    co do rozdziału to świetny, ciesze się że się pogodzili <3

    OdpowiedzUsuń
  3. o jej to było słodkie, tak bez słów ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. awww, dobrze, że się pogodzili, czekam na następny. x

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny :) czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogodzili się!*.*
    Uwielbiam to!<33
    Jesteś genialna!;*

    OdpowiedzUsuń
  7. pogodzili się *.*
    cudowny nowy wygląd :)

    ~Roza

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmieniony nagłówek? Payton ma teraz blond włosy? Trochę nie ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze ze miedzy nimi juz wszystko ok ^^ czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zajebisty i pogodzili się *-*

    OdpowiedzUsuń