wtorek, 2 lipca 2013

Prologue





Payton była zwyczajną dziewczyną.

Dopóki nie spędziła nocy z najpopularniejszym chłopakiem w szkole.

Justin Bieber.

Czy Payton zda sobie sprawę, że on nie jest kretynem za jakiego go uważa?

Czy Justin uświadomi sobie, że nadszedł czas, aby przestać grać sercami dziewczyn?

''Moje imię to Payton, ale możesz mi mówić Diamond''







_________________
Diamond= diament

Witam na nowym tłumaczeniu :) 
Znalazłam opowiadanie 'Diamonds' i po przeczytaniu go stwierdziłam, że jest genialne, postanowiłam zacząć tłumaczyć.

Opowiadanie jest skończone. Ma 88 rozdziałów. 54 rozdziały 'Diamonds' i 34 rozdziały kontynuacji.




5 komentarzy:

  1. zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super nie moge doczekac się pierwszego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się zapowiada ,już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się zapowiada! Już nie mogę się doczekać rozdziałów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe bardzo wciąga,czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń